ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Isnin, 20 Februari 2012

Balkoni jadi kolam renang

Pencakar langit di India akan jadi pencakar langit paling cuak apabila  menggantikan balkoni dengan kolam renang kaca.. 
Pencakar langit 37 tingkat di Mumbai, India, yang juga dikenali sebagai Aquaria Grande Tower (sedang dalam pembinaan) akan mempunyai ciri-ciri yang paling mencuakkan iaitu meletakan kolam renang kaca di setiap balkoni untuk beberapa pangsapurinya

*Cuak aku..memang cun lah..kalau boleh nak jugak lepak semalam..tapi kena hati2 la..leka berenang boleh terus kebawah ni..kih kih kih

17 Pengkritik Yang Cuak:

  1. style gile kot! xpnah terlintas org nak buat camni kann?:)

    tp diorang ni makin lama,makin gile..haha tunggu je la klu betol2 dibina nanti ;D

    BalasPadam
  2. haha....gila...kalau bg beribu2 kan fyna pun fyna tak nak..sekian, terima kasih..

    BalasPadam
  3. kalau jadi jiran boleh sekodeng hari2...hahaha

    BalasPadam
  4. khairil: haha btul tu..cuci mata ari2..kih kih kih

    BalasPadam
  5. fuhh..gilo la...bahaya betul..

    BalasPadam
  6. amboi..arul..siap nak cuci mata lg..muhaha..

    *kalo naiemah tak snggup wei..seram plak..slap2 tgh syok buat kuak lentang..tgk2 ddk kat hspital -.-''

    BalasPadam
  7. Cari penyakit betul omputeh ni.. Tp sgt style la.. Xterpikir dek org lain buat cani..

    BalasPadam
  8. huhuu bahaya ni.. jatuh tu tak tau nak cakap lah..

    BalasPadam
  9. ngeeee...ohsem gila weii!!!!teringin la pulak nak gi san..ehehe

    BalasPadam
  10. besnye...kolam die sme tinggi ke dgn balkoni??? huhuh

    BalasPadam
  11. pergghhhh...
    mmg cun aa ade pool kat balcony.. ^_^

    BalasPadam
  12. Alahai, gayat tengok.. tapi memang best..

    BalasPadam
  13. omg....very the bahaya

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...