ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Selasa, 14 Februari 2012

Biri-biri dan rusa kahwin Hari Valentine

Sebuah zoo China akan mengadakan perkahwinan Hari Valentine untuk seekor biri-biri jantan dengan rusa betina, lapor agensi berita kerajaan Xinhua, semalam.


Pengunjung membanjiri taman hidupan liar di wilayah barat daya di Yunnan untuk menyaksikan biri-biri yang mempunyai nama Cina, Changmao bermaksud rambut panjang dan rusa itu, Chunzi (suci), selepas penjaga zoo mendedahkan di Internet, kedua-dua haiwan itu mula mengawan.

Taman hidupan liar itu akan mengeluarkan 500 tiket khas pada harga 66 yuan (RM33) sekeping untuk acara itu, lapor media kerajaan China News Service. Bagaimanapun, pakar memberi amaran mengenakan kualiti manusia pada haiwan.[sumber]

*Cuak aku.. RUSA + BIRI2 = RUBI (anak)  kih kih kih

9 Pengkritik Yang Cuak:

  1. Ya Allah...dunia2..tdk tau harus kata apa lg..zzzz

    BalasPadam
  2. Kejam betul la dorang ni. Binatang tu mna tau apa2

    BalasPadam
  3. alahai, macam-macam dunia skrg.

    BalasPadam
  4. macam2 la dunia sekarang nie..pelik2

    BalasPadam
  5. binatang pun kawin sebab nak mengawan..ini yang manusia tak reti nak khawin sebelum mengawan..hahaha

    Regards,
    -Strider-

    BalasPadam
  6. suka betul buat benda tak berfaedah..

    BalasPadam
  7. aku pun belum kawen lagi, harharr!
    JOM JOIN CONTEST SAYA ;) kihkihkih

    BalasPadam
  8. RUBI...kahkahkah..kacukan.. ^_^

    *mcm2 hal lah diorg ni..=__=""

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...