ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Selasa, 14 Februari 2012

Askar AS gigit daging mentah ular tedung

Seorang askar Amerika Syarikat (AS) merasai daging mentah seekor ular tedung di sebuah pangkalan tentera laut di sini semalam.

Askar itu menggigit daging mentah ular tersebut manakala kulit haiwan tersebut dililitkan pada kepalanya.Kira-kira 13,000 anggota tentera daripada tujuh buah negara menyertai latihan ikhtiar hidup itu.

Anggota-anggota tentera Malaysia, Indonesia, Korea Selatan, Thailand, AS, Singapura dan Jepun menyertai latihan tersebut.

Dalam latihan itu, askar-askar minum darah ular dan menggunakan tangan untuk memisahkan kepala ayam jantan daripada badan. Mereka turut memakan serangga.[sumber]
 
*Cuak aku..Biasa la nak jadi askar kena makan semua..nasib baik bukan babi..kih kih kih

9 Pengkritik Yang Cuak:

  1. kalu askar malaysia (muslim) cm ne tu? yerk!

    BalasPadam
  2. khairin:muslim tk boleh la kot..

    BalasPadam
  3. Tak kuat melihatnya sahabat...
    Salam persahabatan dari Indonesia.
    Follow sini juga

    BalasPadam
  4. wekkkk.. tengok pn dh rsa mcm nk muntah !! huhu

    BalasPadam
  5. gila oow, askar Malaysia ada mcm tu ke

    BalasPadam
  6. eeee....nasib baik kita tak jadi askar kan Arul hehehe

    BalasPadam
  7. Askar kena makan untuk hidup, apa saja boleh makan..kalau dah darurat kena makan jg kan huh!

    BalasPadam
  8. err..geliii..tguk abg askar tu pn mcm gelii ja gigit daging tu...bluerrkk...

    BalasPadam
  9. erkkkkkk..geli lah..hummm =__='""


    takkn la smpai mcm ni..erkkk

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...