ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Jumaat, 3 Februari 2012

Parlimen akan dibubarkan minggu depan?

MAKLUMAT terkini yang diperolehi daripada laman facebook Exco Kerajaan Kelantan, Haji Husam Musa, memaklumkan bahawa parlimen Malaysia akan dibubarkan pada minggu hadapan.

Bagaimanapun, tarikh sebenar tidak dinyatakan oleh beliau, Maklumat terkini yang diterima, Parlimen akan dibubarkan minggu depan, tidak pasti tarikhnya bila.

Apapun keputusan yang akan dibuat oleh Pemerintah yang ada sekarang, rakyat wajib bangkit bersatu & bersama-sama menumbangkan Kerajaan UMNO/BN dalam PRU-13 yang akan diadakan bila-bila masa saja dari tarikh Parlimen dibubarkan

Maklumat yang baru diterima dari sumber yang dipercayai juga, Najib Razak akan mengumumkan penurunan harga minyak berkuat kuasa serta merta dalam beberapa hari lagi sebagai taktik meraih sokongan rakyat.

Bagaimana pun, harga minyak akan dinaikkan kembali selepas pilihanraya jika Barisan Nasional berjaya mendapat kemenangan pada Pilihanraya Umum ke 13 nanti.[sumber]

*Cuak aku..dari sumber yang pernah aku dengar sebelum ni PRU13 tak bulan 3 bulan 5..ini dari kakitangan SPR sendiri punya andaian..Apa pun bila tarikh pru13 tu tak penting...yang penting sampai masa undi pakatan rakyat..ABU..kih kih kih

4 Pengkritik Yang Cuak:

  1. ayo...nevesnya nak mengundi hahaha

    BalasPadam
  2. hidup !!!!! hidup !!!!!...........

    BalasPadam
  3. aku rasa pilihanraya dia buat time cuti sekolah sebab time tu sekolah kosong..senang skit dorang nak guna dewan..hehehe..

    Regards,
    -Strider-

    BalasPadam
  4. erm..sedapnya...

    mcm nk minx ja udang tue dr saintis 2..hihi

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...