ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Khamis, 9 Februari 2012

Kemaruk raba sesama lelaki

Berkucupan, berpelukan dan raba-meraba sesama lelaki sambil berjoget mengikut rentak muzik menjadi lumrah di ruang tarian sebuah kelab malam di ibu kota yang sering dikaitkan dengan tempat golongan gay berpesta.

Tanpa mempedulikan suasana panas, dianggarkan hampir 200 pemuda bersesak-sesak menari terlompat-lompat sambil meneguk arak, berpelukan dan berkucupan sesama mereka tanpa segan silu sebaik muzik dimainkan.

Sebelum ini golongan homoseksual sering dikaitkan dengan hubungan cinta sesama jantina hingga melakukan hubungan seks luar tabii, namun tidak banyak diketahui mengenai aktiviti hiburan mereka.

Berdasarkan maklumat, Harian Metro melakukan tinjauan pada awal pagi Sabtu lalu di sebuah kelab malam di ibu negara dan mendapati ratusan lelaki berusia 20 tahun menari serta berpelukan ghairah sesama jantina bermula jam 1 hingga 3 pagi.

Disebabkan terlalu seronok, mereka mengajak orang yang tidak dikenali menari bersama, malah dalam suasana sesak itu ada di antara mereka ‘kemaruk’ meraba lelaki lain.[sumber]

*Cuak aku.. Bengong..bangang.. bongok.. kih kih kih

6 Pengkritik Yang Cuak:

  1. pelik... suka lelaki tp tgk lelaki yg 'berbadan' perempuan.. ai da kiamat

    BalasPadam
  2. takde ape nak pelik pun kat malaysia ni kalau kes2 macamni di'cover' oleh orang2 berada..malah,ade golongan VVIP,Datuk2 juga ke kelab cmni..kat situ kita da boleh nampak rasuah kat malaysia yg jelas lagi nyata. well,i was thinking to change nationality 1 hari nnt.. hahahaa..:)

    BalasPadam
  3. buat la kelab malam banyak2 lagi..padahal dah tau tu golongan begini tumpuan depa kat kelab malamn je,.

    BalasPadam
  4. mak aihh..kelab malam mana pulak ade banyak pondan nie??tak pernah dengar pun..bila jawi nak buat serbuan??hehee

    Regards,
    -Strider-

    BalasPadam
  5. alahai..adoii..emmm...tak terkata,plik2 je diorg ni...


    *yg pesanan cuak tu..hihi..ayat "Bengong..bangang.. bongok" marah btol..hahaha..nk gelak baca

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...