ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Rabu, 15 Jun 2011

'Iron Man' masuk pejabat


bju merah:"oiiii ada or gila msuk opis ni.."

Memang mencuakkan bila ada orang datang keja pakai baju ironman..nak kata sakit mental normal pulak.klau tk normal tk kan la dpt keja plak kan...nak kata budak2  umo dah 25 tahun..
Tapi itu yang trjadi kat Seorang pekerja telekom, Wang Kang
mencetuskan sensasi di Internet apabila dia hadir di pejabat dengan memakai kostum watak adiwira Iron Man yang dibuatnya sendiri.


Rakan-rakan sekerja pemuda berusia 25 tahun itu  cuak dan tertakasima melihatnya berjalan masuk ke dalam pejabat dengan memakai sut tersebut.Kostum yang diperbuat daripada busa dan kerangka aluminium itu mengambil masa tiga bulan untuk disiapkan. Ia memerlukan kos sekitar AS$450 (RM1,364) dan seberat 50 kilogram.
"Rakan2sekerja saya tidak tahu misi bodoh sy ni. Sebahagian mereka tercuak  dan ada yg berlari setempat apabila melihat saya menghampiri mereka," katanya.
Dia mendapat idea mencuakkan ni selepas menonton filem Iron Man [kosmo]

*Cuak aku memang peminat ironman btul la org ni..kalau aku jd bos dah lama kena anta tanjung ni..macam mana nk keja tu..agak2 bleh ke dia nk pegang pen...nanti aku g keja pakai baju spaiderman la..org pndang buar bodo je... kih kih kih

6 Pengkritik Yang Cuak:

  1. hahaahah... apalah.. buat bnda mengarut je..
    pakailah bju iron man yang baru kaler merah tu. btu nampak macho.

    BalasPadam
  2. rara:gila talak ni...kih kih

    KB:yg merah kos lg mahal kot...tu je yg mampu..hehehe

    BalasPadam
  3. eh ok per cuba pandang dari sudut lain, mebi ni cara dia nk hilang kan stress kite mana tau keje dia camne so buat mcm ni buat dia jd lebih kreatif, ok pas ni nak design baju catwomen la..miahahahaha

    BalasPadam
  4. hahahahha..gila..camner dia nak berak?hahaha

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...