ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Jumaat, 18 Mei 2012

'Bunga mayat' mekar selepas 10 tahun

Pokok 'bunga mayat' mekar buat kali pertama dalam tempoh sepuluh tahun di Taman Botani Honolulu di sini.


Seorang pekerja di taman itu, Scot Mitamura berkata, bau bunga itu cukup busuk."Baunya seperti bangkai tikus. Ia amat busuk," kata seorang penduduk, Isaiah Meheula-Lando.[sumber]

*Cuak aku..nak pujuk awek jangan bagi bunga ni..nak tunggu mekar je 10 tahun..kalau mekar pulak bau macam bangkai..kih kih kih

4 Pengkritik Yang Cuak:

  1. jadi..
    tak payah la tunggu pokok ni..
    kelebihan nya cuma unik saja,.
    yang lain tak de..
    gheheheh

    BalasPadam
  2. MUngkin ada khasiat disebaliknya.

    BalasPadam
  3. wow..besarnya bunga ni ..lama pulak tu baru mekar...tapi macam plastik kan ...cool

    BalasPadam
  4. tak pelah..tak tanam pokok bunga ni pun tak pe. banyak lagi bunga2 yang wangi yang senang tanam n mekar kan..lagi best..hehe

    jemput join ga akak yer
    http://www.akmarwati.com/2012/05/ga-dari-akmarwaticom.html

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...