ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Ahad, 4 November 2012

Lelaki tua semakin diminati

Golongan lelaki tua dikatakan semakin mendapat perhatian golongan wanita masa kini yang menyifatkan mereka memiliki gaya kedewasaan dan berkemampuan.

Penulis Changing Your Game A Man’s Guide to Sucess with Women, Christie Hartman, berkata kebanyakan wanita muda mahukan kesenangan, kedewasaan, kepercayaan tinggi terhadap sikap bijak dan mempunyai kematangan seperti yang dimiliki Sarkozy.


Lelaki muda tiada hala tuju

“Lelaki berusia dua puluhan terutama di bawah usia 27 tahun cukup dewasa tetapi mereka belum menentukan apa yang dimahukan dalam hidup dan mempunyai masalah sekiranya menjalinkan hubungan dengan wanita,” kata Hartman.

Keadaan demikian tidak berlaku kepada semua orang tetapi dari kaca mata Hartman, ia kebanyakannya terjadi.

Lelaki lebih tua bagaimanapun memiliki lebih keberanian untuk mendekati wanita dan turut berpengalaman dalam seks.
Namun begitu, wanita muda takut membuat keputusan untuk berkahwin dengan lelaki matang, tambahan pula sekiranya lelaki terbabit pernah berkahwin dan memiliki anak hasil perkahwinan terdahulu.

“Inilah yang akan menjadi dilema bagi wanita usia 20-an. Mereka berpendapat akan menjadi ibu tiri dan mungkin tidak dapat melaksanakan tanggungjawab mereka,” katanya lagi.

Kebanyakan wanita muda lebih memilih lelaki berusia disebabkan kebanyakan mereka lebih berkemampuan dari segi ekonomi berbanding lelaki muda.[b.harian]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...