ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Isnin, 9 Mei 2011

Jangan ekploitasi isu agama: PM

Dalam akhbar sinar hari ini Perdana Menteri meminta Tolong semua pihak bertenang sehingga kerajaan mencari fakta berkaitan kes agama kristian jadi agama rasmi tu. PM berkata mengeksploitasi kes ini tidak akan memberi manfaat kepada sesiapa pun dan  biar kerajaan menyiasat terlebih dahulu perkara itu dan semua pihak tidak harus membesarkan cerita kerana ia boleh menjadi api dalam
sekam. baca disini[sinar]
 *Nampak tak..ada nampak tak [meloya] dipersalahkan..siapa sebenarnya yang tidak mencari fakta terlebih dahulu?siapa yang cuba mengugat ketenteraman negara?siapa yang mengeksploitasi ? Meloya buat cerita sebelum siasat dahulu..hanya merujuk dari pada blog.jika dakwaan blog tu salah macam mana? jka betul pun kenapa perlu hebahkan bukan kah itu mengundang perpecahan kaum..apa yang kita dapat..Kalau betul biar polis yang uruskan.
dan sekarang mintak semua pihak jangan besarkan hal ini. macam mana tak nak bagi  kes ni dibesarkan..aku pun tak paham dah..semalam timbalan ketua polis cakap tak sentuh jugak utusan.. cuak aku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...