ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Selasa, 31 Januari 2012

Surprise Remy Ishak bantu kemenangan Alyah

Umum mengetahui penyanyi bagi lagu Kisah Hati, Alyah berjaya membawa pulang sebuah trofi dan wang tunai berjumlah RM10,000 selepas memenang...

Larian paling mencabar di dunia

Seramai 6,000 orang menyertai larian paling mencabar di dunia di sini kelmarin dengan peserta dikehendaki menandatangani perjanjian bahawa...

Isnin, 30 Januari 2012

Vogue Turki tanpa seks, pornografi

Sebuah majalah untuk Muslimah moden dan peka terhadap fesyen membuktikan ia boleh dijual tanpa memaparkan gambar seksi atau mendedahkan tu...

Ibu tarik anak ke sekolah guna kereta

Lagi kes tertingal bas sekolah,sebelum ini budak 10 tahun bawak kereta ke sekolah kali ni seorang wanita Wood Cross di Utah, ditahan kerana...

Kotak khas untuk ‘buang’ bayi

Wilayah Krasnodar menjadi kerajaan tempatan pertama memperkenalkan kotak khas untuk meninggalkan bayi di Russia sejak November lalu, lapor ...

Al-Quran dibuang dalam guni

Tidak bertanggungjawab dan tidak sensitif. Itu yang berlaku apabila penduduk di sekitar Kawasan Perindustrian Ringan Jerantut di sini dike...

Festival keranda bentuk unik

Satu pameran tentang pelbagai bentuk keranda unik bagi memenuhi permintaan orang ramai apabila mereka meninggal dunia diadakan di London. ...

Gambar2 Kuliah UAI Masjid Negeri Shah Alam

sumber gambar dari facebook *Cuak aku..terbaik lah..dengar2 30ribu yang datang..Alhamdulilah..

Begitulah awan nano nano nano nano..menang juara lagu

Anugerah Juara Lagu Ke-26 (AJL26) memperlihatkan kehebatan lagu Awan Nano nyanyian Hafiz apabila dinobatkan sebagai juara pada pertandinga...

Ahad, 29 Januari 2012

Anugerah juara lagu ke 26 malam ini

12 finalis yang akan menghangatkan anugerah juara lagu malam ini ialah Yuna menerusi lagu Gadis Semasa dan Penakut, Alyah (Kisah Hati), Haf...

Imej Asteroid nyaris langgar Bumi

Asteroid bersaiz sebesar bas hampir-hampir melanggar Bumi semalam, walaupun pakar sebelum ini tidak bimbang dengan kesannya. Imej  menunj...

Kucing dapat lutut palsu

Kerana Cyrano memiliki berat lebih 9 kilogram, ia akan lumpuh jika satu kakinya yang lemah akibat kanser dipotong.  Cyrano atau nama penuh...

ada video 'lebih dahsyat'- Datuk T

Trio 'Datuk T' yang menayangkan video seks yang mereka dakwa pelakunya adalah ketua umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim, hari ini me...

Sabtu, 28 Januari 2012

Rumah dihasilkan dari wang kertas euro

Seorang penganggur warga Ireland mendapat idea baru dan lebih kreatif untuk membina rumahnya dari carikan wang kertas bernilai 1.4 bilion ...

Budak 10 tahun pandu kereta ke sekolah

Polis menahan seorang budak lelaki berusia 10 tahun selepas dia memandu kereta bapanya untuk ke sekolah apabila tertinggal bas , semalam.  ...

Pelantikan AC Mizal dipertikai

Pelantikan selebriti popular, Datuk AC Mizal atau nama sebenarnya, Mizal Zaini sebagai duta pelancongan sempena Tahun Melawat Perak (TMP) ...

Nyamuk gergasi

Penduduk di Kampung Sumarran di Sulawesi Barat digemparkan dengan kehadiran seekor nyamuk gergasi berukuran tujuh sentimeter dan mempunyai...

Jumaat, 27 Januari 2012

Penjaga gol berhati mulia

Dalam satu perlawanan UEFA Cup antara Athletic Bilbao (Spain) dan Trabzonspor (Turki), ketika perlawanan menuju minit-minit akhir, salah s...

Ikan spesies baru

Sungai Sipaliwini di Surinam menempatkan spesies ikan baharu yang dikenali sebagai Pseudacanthicus. Ikan itu ditemui oleh beberapa saintis ...

Isnin, 23 Januari 2012

Pelatih wanita dipukul dengan botol

Kepala seorang pelatih wanita yang mahu menjadi pengawal keselamatan peribadi dipukul dengan botol pada satu sesi latihan di Beijing pada 1...

Al-Quran bersadur emas RM170 juta

Naskhah al-Quran bersadur emas bernilai lebih RM170 juta yang bakal dipamerkan pada pameran Khazanah Islam dari China di Muzium Terengganu...

Alat kawalan permainan video terbesar dunia

Alat kawalan permainan video terbesar dunia bersaiz 30 kali besar dari joypad biasa yang dipamerkan di Stesen St. Liverpool, London, mener...

Ahad, 22 Januari 2012

Lelaki makan kucing

Seorang lelaki tidak berumah ditangkap selepas didakwa membunuh seekor kucing dan memakannya di sebuah gudang. Pemilik bangunan itu menele...

Video Pergaduhan di Stadium Paroi N.Sembilan vs Felda Utd.

*Cuak aku..Team sawit dah kalah nak gaduh plak..mula2 berani nak naik stadium..lepas tu tunggu kat luar stadium tak berani pulak..ki...

Kahwin dengan mayat

Satu majlis pahit manis yang diadakan baru-baru ini menandakan permulaan dan perpisahan sepasang kekasih yang sudah sekian lama bercinta. ...

Sabtu, 21 Januari 2012

Pelakon drama ditangkap

Seorang pelakon lelaki drama bersiri 'Roda-Roda Kota Raya' ditangkap polis selepas dipercayai terbabit dalam penagihan dadah di seb...

Azean Irdawaty belum meninggal dunia

Jika petang semalam, negara dikejutkan dengan berita kematian penyanyi Indah Lelapku, Izwan Pilus, pagi ini ramai pula dikejutkan dengan b...

Hakim makan sup air kencing

Tukang masak dan staf kantin sebuah mahkamah di Britain disiasat polis selepas ada pihak tertentu menghidangkan hakim dengan makanan berca...

Katy Perry cium lelaki disentul

Katy Perry menggemparkan penonton konsertnya di Pusat Konvensyen Antarabangsa Sentul semalam apabila dia mengucup seorang lelaki yang di...

Kubur untuk orang miskin

Sebanyak 30 mayat yang merupakan orang paling miskin kerana tidak mempunyai wang untuk membiayai kos pengebumian sendiri telah dikebumikan ...

Jumaat, 20 Januari 2012

Izwan Pilus Meningal Dunia

Penyanyi lagu Kembali Senyum, Izwan Pilus mengembuskan nafas terakhirnya, jam 6.15 petang tadi, disyaki akibat jangkitan kuman di dalam d...

Filem bisu buat penonton marah

Pengunjung pawagam di Liverpool menuntut wang yang mereka bayar untuk membeli tiket bagi menyaksikan filem The Artist, dikembalikan sele...

Amy Search turut 'rasai' disihir

Tindakan hasad dengki dengan menghantar santau atau sihir di kalangan artis bukan perkara baru berikutan rata-rata penyanyi dan pelakon ta...

Guru cuak akaun bank ada RM30 bilion

Seorang guru sebuah sekolah tinggi di sini yang mempunyai gaji bulanan sebanyak AS$700 (RM2,170) cuak apabila dalam pemeriksaan rutin dala...

Khamis, 19 Januari 2012

Game 'Aku Jimat' mirip Rosmah

Pengguna alat elektronik Apple - iPod, iPad dan iPhone - kini boleh mempelajari beberapa petua tentang bagaimana untuk berjimat untuk masa ...

Gadis jadi lelaki demi cinta sejenis

Seperti remaja normal, Gemma Barker kelihatan meminati kumpulan penyanyi lelaki, gemar siri televisyen dan mengimpikan hidup sebagai pelak...

Awie disantau-muntah bulu

Penyanyi rock terkenal, Awie mendakwa menjadi mangsa perbuatan jahat pihak tertentu yang menghantar ‘santau tuju-tuju’ kepadanya menyebabka...

Rabu, 18 Januari 2012

Akhbar tulis lain - Nik Aziz

Mursyidul Am PAS, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menyifatkan dakwaan terhadap Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim penyokong &...

Ramai pejalan kaki maut ketika guna telefon bimbit

Satu kajian mendapati, jumlah pejalan kaki Amerika Syarikat yang terbunuh atau cedera parah ketika menggunakan telefon bimbit meningkat ti...

Nikita diberi amaran kerana eksploitasi payudara

Artis kontroversi, Nikita Mirzani, sekali lagi ditimpa masalah.Awal bulan ini, dia telah ditegur oleh Suruhanjaya Penyiaran Indonesia (KPI)...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...